Bærekraftige, unike og kortreiste produkter
Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Frakt og retur

1. PRISER OG BETALING

Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK.

Hos oss kan du betale både med faktura og kort via Klarna Checkout. Raskt, trygt og enkelt.

Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.

Vi har også mulighet for betaling via VIPPS. 

 

2. FRAKT

Vi har fast frakt fra 79,- og fri frakt på ordrer over 999,-

Ordrene sendes fra oss og er på vei til deg innen 4 virkedager fra bestilling.

Velg mellom fire fraktalternativ: 

  • PostNord Collect, for raskest levering til ditt nærmeste hentested.
  • PostNord Home Small, for levering rett hjem i postkassen din. Obs: dette fraktalternativet innebærer at pakken først sendes til sortering i Oslo, så lengre leveringstid vil forekomme.
  • PostNord Home, for levering helt hjem til døren på et tidspunkt som passer for deg.
  • Hent pakken hos Smelt by Polaria, for de som bor i Tromsø og kan hente pakken sin i resepsjonen på Polaria. Åpningstid: 10.00-16.00 alle dager. 

Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til oss samme dag som varen mottas.

Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil 500,-

 

3. RETUR

Du har alltid 30 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg.

Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet. Forsegling på varen må være inntakt for å kunne angre kjøpet.

Hvis du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden. Skriv ut vedlagte angrerettskjema du fikk sammen med ordrebekreftelsen, fyll det ut og send pakken til:

Stiftelsen Polaria
Hjalmar Johansens gate 12
9007 Tromsø

 

4. REKLAMASJON

Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.

Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.

Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.

Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.

Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.

 

5. KUNDESERVICE

Smelt by Polaria
Postadresse:

Hjalmar Johansens gate 12
9007 Tromsø

Mail: smelt@polaria.no
Tlf: +47 911 20 057